Månadsavgift
Månadsavgiften ska täcka föreningens löpande kostnader för uppvärmning, el, städning, sophämtning, snöröjning samt räntor och amorteringar på de gemensamma lånen.
Det är viktigt att vi alla följer betalningsrutinen för att underlätta kontroll och uppföljning:
- Betalningen ska vara föreningen till handa den 28:e varje månad. Betalningen avser
alltid kommande månad. - Beloppet ska stämma med det som styrelsen meddelat Om du är osäker på vilket belopp som gäller kontakta styrelsen.
- Betala via bankgiro 659-0004 till Brf Rudans konto i Handelsbanken (558511902,
IBAN SE7560000000000558511902, BIC HANDSESS) - Vid inbetalning anger ni referens enligt följande: Efternamn, månad,
lägenhetsnummer (t ex Knez, april, 1101) - Lägg gärna in era framtida betalningar i förväg för att säkerställa att beloppet når
föreningen på rätt dag.